Cuma

HÜSEYİN ALTIN ZORUMA GİDİYOR VİDEOSU İZLE

HÜSEYİN ALTIN ZORUMA GİDİYOR VİDEOSU İZLE


ZORUMA GİDİYOR


Kendimde bir günah bulamıyorum
Elimde değildi doğup doğmamak
Dost olan yüzlere bakamıyorum
Zoruma gidiyor böyle yaşamak


Çok şey istemedim yaradanımdan
Kurtulmadı gururum ayak altından
Gün oldu utandım insanlığımdan
Zoruma gidiyor böyle yaşamak


Kaybolmuş umudum elden ne gelir
Seninle yaşamak hakkım mı benim
Sözün doğrusu bu nedir çektiğim
Zoruma gidiyor böyle yaşamak


Çok şey istemedim yaradanımdan
Kurtulmadı gururum ayak altından
Gün oldu utandım insanlığımdan
Zoruma gidiyor böyle yaşamak


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |
ACEM KIZI DİNLE ALLAH SEVMİŞ YARATMIŞ DİNLE BAHAR YELİ DİNLE BANA DEYİL ONA SORUN DİNLE BİR HEVES OYUNUYMUŞ DİNLE BİR SEVDA UĞRUNDA DİNLE BULAMAZSIN DİNLE CANIMSIN CANANIMSIN DİNLE DARGINIM DİNLE EY BENİM YÜCE TANRIM DİNLE MERHABA GURBET DİNLE SENSİZDE YAŞARIM DİNLE SEVMEMİZ LAZIM DİNLE SEVMESİNİ BİLECEKSİN DİNLE HÜSEYİN ALTIN'IN HAYATI AKTÜEL DERGİSİNDEN BİR KESİT Hüseyin ALTIN KASET İÇERİKLERİ 1 HÜSEYİN ALTIN KASET İÇERİKLERİ 2 H. ALTIN KASET İÇERİKLERİ 3 HÜSEYİN ALTIN KASET İÇERİKLERİ 4 HÜSEYİN ALTIN KASET İÇERİKLERİ 5 H. ALTIN KASET İÇERİKLERİ 6 H. ALTIN KASET İÇERİKLERİ 7 H. ALTIN KASET İÇERİKLERİ 8 H. ALTIN PLAK İÇERİKLERİ HÜSEYİN ALTIN PLAK İÇERİKLERİ H. ALTIN'IN EN SEVİLEN 20 ESERİ HÜSEYİN ALTININ EN ÇOK SEVİLEN ESERLERİ HÜSEYİN ALTIN 4.2 OKTAV SES HÜSEYİN ALTIN ALBÜMLERİ (1) HÜSEYİN ALTIN FİLMLERİ (6) HÜSEYİN ALTIN RESİMLERİ 1 (5) HÜSEYİN ALTIN RESİMLERİ 2 (5) HÜSEYİN ALTIN RESİMLERİ 3 (5) HÜSEYİN ALTIN RESİMLERİ 4 (5) HÜSEYİN ALTIN VİDEOLARI 1 (1) HÜSEYİN ALTIN VİDEOLARI 2 (1) HÜSEYİN ALTIN VİDEOLARI 3 (1) HÜSEYİN ALTIN VİDEOLARI 4 (1) HÜSEYİN ALTIN ŞARKI SÖZLERİ 1 (1) HÜSEYİN ALTIN ŞARKI SÖZLERİ 2 (1) HÜSEYİN ALTIN ŞARKI SÖZLERİ 3 (1)HÜSEYİN ALTIN ŞARKI SÖZLERİ 4 (1) YAZILI BASINDA HÜSEYİN ALTIN Hüseyin Altın Hayatı Hüseyin Altın 1 Nisan 1958 Yılında Erzurumda Doğmuştur.Erzurum Karskapıda Keresteciler Sitesinden Çay Ocağında Çalışırken,Esnaflar Tarafından Sesi Güzel Olduğu İçin Türkü Okutmaktadırlar.Daha Sonra Heryerden Çağrılır Olan Hüseyin Altn,Yerel Müzisyenlerle Tanışır.İlkez Erzurum Kalasinde Sahne Alan Hüseyin Altın,Türkiyenin İlk Çocuk Şarkıcısı Ünvanını Almıştır.Ablasının Israrı Üzerine İstanbul 'A Gelen Hüseyin Altın Böylece Profesyönel Müzik Yaşantısına Da Adım Atmak Üzeredir.Gazinoda İşe Bulan Hüseyin Altın,Gündüzleri Öğrenimi İçin Okula,Akşamlarıda Gazinoda Sahne Almaktadır.1972 Yılında Maziye Gömdüm Seni / Bana El Oldun Adlı 2 Şarkıyı Yorumlayarak,İlk 45 Lik Plağı Kendi Adına Piyasaya Çıkmıştır.1975 Yılında Evren Plak İle Anlaşıp Aynı Yıl Deli Gibi Sevdim,Beterin Beteri Var,Aşkın Bende Adlı Toplam 2 Şer Şarkıdan Oluşan 3 Ayrı 45 Lik Çıkarmıştır.Türkiyede Deli Gibi Sevdim Yani Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş Adlı Şarkıyı İlk Defa Hüseyin Altın Yorumlamıştır.Hüseyin Altın Giderek Adını Duyurmaya Başlamıştır.1976 Yılında Grafson Plak İle Anlaşarak Aynı Yıl 12 Şarkılık Tatlı Azap Albümünü Ve İçiyorsam Sebebi Var Ve Bizi Sarhoş Görüyorlar Adlı 2 Adette 45 Lik Çıkartmıştır.1977 Yılında Ve 1982 Yılına Kadar Grafson Firmasında Kalmıştır.Yine Aynı Firmadan İsyan Neye Yarar,Anlatayım Derdimi,Bıktım Artık Yaşamaktan Adlı 3 45 Lik Daha Çıkmıştır.Yine O yıllarda Divane,Sabahsız Geceler,Gurbet Yolu,Bahtı Karalı Adlı LongPlaylerini Çıkartarak Adını Arabesk Müzik Sanatçıları Arasına Yazdırmayı Başarmıştır ve Zirvedeki İsimlerden Olmuştur.1981 Yılında İlk Filmi Olan Hor Görme Garibi Daha Sonraki Yıllarda İse,Bahtı Karalı,Aşk Sürgünü,Bahtı Karalı,Dertlerin Sahibi,Gecelerin Adamı,Kadersizler Gibi Filmlerde Hiç Oyunculuk Deneyimi Olmamasına Rağmen Oynamıştır.Daha Sonra OdepsiFono Ve Güneş Plakçılıktan Bir Biri Ardına Müthiş Albümler Çıkartmıştır.O Albümlerden Bazılar,Gecelerin Adamı,Zamanında,Hasret Akşamları,Sevda Durağım,Dargınım,Bahar Yeli.Yaşadığı Talisizlikler,Gördüğü Acılar Onun Söz Ve Besteci Yönünün Ortaya Çıkmasına Ve Birbirinden Güzel Eserler Yaratmasına Sebep Olmuştur.O Eserlerden Bazılarının Adları:Bıktım Artık Yaşamaktan,Sabahsız Geceler,Sevmek Benim Neyime,Sensin Çare,Bahtı Karalı,Ahüzarım,Feryat,Hazan,Sevenler Kervanı,Zamanında,Bitmiyor Zulüm,Hasret Akşamları,Bir Mecnun Yarattın,Biter Mi Sandın,Mümkün Mü Sevgilim Gibi Hit Olmuş,Sevenlerinin Gönlünde Taht Kurmasını Sağlayan Bir Çok Önemli Eserde Onun İmazası Vardır.Yarattığı Eserler Kadar Sesi Ve Farklı Yorumu Da Övgüye Layıktır. 1986 Yılında Dünya Evine Giren Hüseyin Altın 3 Çocuk Babasıdır.Yaşantısına İstanbulda Devam Etmektedir.Her Ne Kadar Müzik Piyasasından Çekildiği Sanılsada,1972 İle 2004 Yılları Arası Na Kadar Olan Dönemde Albümlerini Ve Plaklarını Yayınlayarak Sevenlerine Seslenmeyi Asla Bırakmamıştır.Sevenlerine En Son Telli Turnam Adlı Albümüyle 2004 Yılında Seslenmiştir.Medyanın Çirkinliklerinden Uzak Durmayı Tercih Edip ,Efendiliği,Dürüstlüğü Sesi Ve Sanatı İle De Halkın Gönlünde Yer Edilebileceğini Herkese - İspatlamıştır.www.huseyinaltin.azbuz.com Türkiye ' De Yayınlanmış Orjinal Plaklar Ve Albümler 45 Lik Plaklar 1972-Maziye Gömdüm Seni - Bana El Oldun Evren Plak 1975-Deli Gibi Sevdim - Ayıp Vallahi Ayıp 1975-Beterin Beteri Var - Sattın Beni Bu Dünyaya 1975-Aşkın Bende Kalbim Sende - Gönül Masalı Grafson Plakçılık 1976-Bu Ne Acaip Dünya - Bize Yazık Değil Mi ? 1976-İçiyorsam Sebebi Var - Of 1977-Bizi Sarhoş Görüyorlar - Çileler 1977-İsyan Neye Yarar - Zavallıyım 1978-Bıktım Artık Yaşamaktan - Meçhul Sevgili 1979-Anlatayım Derdimi - Sevenler Günahsızdır Longplaylar Grafson Plakçılık 1978-Divane 1979-Sabahsız Geceler 1980-Gurbet Yolu 1982-Bahtı Karalı Odebs Plakçılık 1983-Gecelerin Adamı 1984-Zamanında 1985-Zoruma Gidiyor Fono Plakçılık 1986-Hasret Akşamları Güneş Plakçılık 1988-Dargınım Albümler Tatlı Azap Gel De İçme Sorma Arkadaşım Dert Durağı Bahar Yeli Cennetim SensinSevda DurağımÇarem Sensin Hazan Kuşları / Mutsuzum Dört Duvar Arasında Gecenin Bir Yarısı / İsyanları Oynuyorum O günlere Hasretim Acem Kızı Yaz Be Kaderim Deli Sevdam Aşikar / Kıskanan Darılmasın 72 Den 99 A Gönlünüzdeyim 2000 ' E Merhaba Bu Gece / Elveda Canım Hoşgedin Telli Turnam HÜSEYİN ALTIN 43 FULL ALBÜMÜ Hüseyin Altin - 72 Den 99 A Hüseyin Altin - Bizi Sarhos Görüyorlar Hüseyin Altin - Darginim Hüseyin Altin - Gecelerin Adami Hüseyin Altin - Gurbet Yollari Hüseyin Altin - Hazan Kuslari Hüseyin Altin - Kurtar Beni Hüseyin Altin - Merhaba Gurbet Hüseyin Altin - Ümitlerim Bitince Gel Hüseyin Altin - Zamaninda Hüseyin Altin - Zoruma Gidiyor HüseyinAltin - 2000'e Merhaba Hüseyin Altin - Allah Büyüktür Hüseyin Altin - Bahar Yeli Hüseyin Altin - Batsin Bu DünyaHüseyin Altin - Bellimidir Hüseyin Altin - Cennetim Sensin Hüseyin Altin - Dünyalim Hüseyin Altin - Elveda Hüseyin Altin - Hasret Aksamlari Hüseyin Altin - Hatirladin Mi Hüseyin Altin - O Günlere Hasretim Hüseyin Altin - Sevmek Günah Mi Hüseyin Altin - Zalim Hüseyin Altin - Acem Kizi Hüseyin Altin - Acem Kizi Hüseyin Altin - Adem Ile Havva Hüseyin Altin - Biter Gülüm Biter Hüseyin Altin - Dünyalim Hüseyin Altin - Gökte Allah Yerde Sensin Hüseyin Altin - Gülüm Odur Hüseyin Altin - Hayalciyim Hüseyin Altin - Haydar Hüseyin Altin - Iki Yabanciyiz Hüseyin Altin - Kurban Olayim Hüseyin Altin - Parklarda Sokaklardayim Hüseyin Altin - Terket Hüseyin Altin - Altin Sarkilarim Hüseyin Altìn - Asikar (Kendime Sordum) Hüseyin Altìn - Bitermi Sandin Hüseyin Altìn - Bizi Sarhos Görüyorlar Hüseyin Altìn - Çocuk Hüseyin Altin - Dargìnìm Hüseyin Altin - Gecelerin Adamì Hüseyin Altin - Hasret Aksamlarì (Gurbet Yollarì) Hüseyin Altìn - Hazan Kuslari Hüseyin Altìn - Kurtar Beni Hüseyin Altìn - Sat Git Anasini Hüseyin Altìn - ümitlerim Bitince Gel Hüseyin Altin - Zamanìnda Hüseyin Altin - Zoruma Gidiyor Hüseyin Altin - Anilarla Konseri Hüseyin Altin - Ahuzarini Hüseyin Altin - Anlatayim Derdim Hüseyin Altin - Ayip Vallahi Ayip Hüseyin Altin - Beklerim Seni Hüseyin Altin - Bulamadim Su Halimden Anlayan Hüseyin Altin - Hasret Kaldim Yasamaya Hüseyin Altin - Hayat Degmez Bir Kiza Hüseyin Altin - Naz Cekecek Gücüm Yok Hüseyin Altin - Neden Saclarin Beyazlanmis Arkadas Hüseyin Altin - Senin Derdin Dertmidir Benim Derdin Yaninda Hüseyin Altin - Tanrim Kullarini Böylemi Yarattin Hüseyin Altin - Arabesk Söleni Hüseyin Altin - Davaciyim Hüseyin Altin - Dergah Hüseyin Altin - Gezer Dururum Hüseyin Altin - Hakkim Var Benim Hüseyin Altin - Itermi Sandin Hüseyin Altin - Kosar Gelirim Hüseyin Altin - Kurtarin Kalbimi Hüseyin Altin - Mümkünmü Sevgilim Hüseyin Altin - Öpeyim Biraz Hüseyin Altin - Rüya Gibi Hüseyin Altin - Sevda Duragim Hüseyin Altin - Yandim Allahim Hüseyin Altin - Yarinda Gelmezsen Tüm Linkler için resmi tıklayınız Hüseyin Altin - Ask Sürgünü Hüseyin Altin - Ah Su Istanbul Hüseyin Altin - Arada Bir - Bayan Hüseyin Altin - Ask Surgunu Hüseyin Altin - Bir Zalimin Eline Hüseyin Altin - Derdimi Anlatmak Istesem Hüseyin Altin - Divane Hüseyin Altin - Gor Halimi Hüseyin Altin - Mutlu Gunler Nerde Kaldi Hüseyin Altin - Mutluluk Hayal Oldu Hüseyin Altin - Sabahsiz Geceler Hüseyin Altin - Sabuha Hüseyin Altin - Sucumuz Insan Olmak Hüseyin Altin - Talihsiz Dogmusum Hüseyin Altin - Tek Basina Hüseyin Altin - Bahar Yeli Hüseyin Altin - Ask Garip Hüseyin Altin - Bahar Yeli Hüseyin Altin - Bilmek Isterim Hüseyin Altin - Bir Mecnun Yarattin Hüseyin Altin - Bir Sir Oldu Hüseyin Altin - Gulmeyi Ozledim Hüseyin Altin - Kimsesizler Hüseyin Altin - Nedendir Hüseyin Altin - Son Sarki Hüseyin Altin - Yasamak Hüseyin Altin - Bana Degil Ona Sorun Hüseyin Altin - Allah Sevmis Yaratmis Hüseyin Altin - Bahari Bekledim Hüseyin Altin - Bana Degil Ona Sorun Hüseyin Altin - Bir Sevda Ugrunda Hüseyin Altin - Birlesemeyiz Hüseyin Altin - Ey Benim Yüce Tanrim Hüseyin Altin - Hazan Kuslari Hüseyin Altin - Mutsuzum Hüseyin Altin - Seni Yazmisim Hüseyin Altin - Toprak Olur Hüseyin Altin - Bizi Sarhos Görüyorlar Hüseyin Altin - Biktim Artik Hüseyin Altin - Bize Yazik Degil Mi Hüseyin Altin - Bizi Sarhos Görüyorlar Hüseyin Altin - Bu Ne Acaip Dünya Hüseyin Altin - Cileler Hüseyin Altin - Cok Yazik Hüseyin Altin - Haksiz Kullar Hüseyin Altin - Iciyorsam Sebebi Var Hüseyin Altin - Nazar Degdi Sevgimize Hüseyin Altin - Ne Kadar Kacsan Da Kurtulamazsin Hüseyin Altin - Olmaz Olsun Böyle Hayat Hüseyin Altin - Sefil Asik Hüseyin Altin - Sevdigimden Ayirdilar Hüseyin Altin - Takilmis Gider Hüseyin Altin - Vuran Vurmus Hüseyin Altin - Bu Gece Hüseyin Altin - Bir Kulunu Cok Sevdim Hüseyin Altin - Bu Gece Hüseyin Altin - Bu Nasil Is Idi (U.H) Hüseyin Altin - Derdim Benimle Hüseyin Altin - Divane Hüseyin Altin - Elveda Canim Hüseyin Altin - Istanbul'u Feth Etsende Hüseyin Altin - Sari Gelin Hüseyin Altin - Sirasimi Simdi Hüseyin Altin - Cennetim Sensin Hüseyin Altin - Batsin Bu Dünya Hüseyin Altin - Bitirim Hüseyin Altin - Cennetim Sensin Hüseyin Altin - Cileden Ciktim Hüseyin Altin - Dünya Hüseyin Altin - Ne Diyecegim Hüseyin Altin - Niye Dogdum Hüseyin Altin - Senden Habersiz Hüseyin Altin - Usandim Hüseyin Altin - Vurdular Beni Hüseyin Altin - Cileler Hüseyin Altin - Bu Ne Acayip Dünya Hüseyin Altin - Caresiz Siklar Hüseyin Altin - Cileler Hüseyin Altin - Cok Yazik Hüseyin Altin - Görhalimi Hüseyin Altin - Iciyorsam Sebebi Var Hüseyin Altin - Mutlu Günler Hüseyin Altin - Mutluluk Ver Hüseyin Altin - Nefarkeder Hüseyin Altin - Sucumuz Insan Olmak Hüseyin Altin - Takilmis Gider Hüseyin Altin - Carem Sensin Hüseyin Altin - Agliyorduk Bir Zamanlar Hüseyin Altin - Bir Tanem Hüseyin Altin - Carem Sensin Hüseyin Altin - Geceler Halimi Görür Utanir Hüseyin Altin - Gönül Gurbet Ele Gitme Hüseyin Altin - Icimde Bir Sikinti Var Hüseyin Altin - Mahkum Hüseyin Altin - Seneler Hüseyin Altin - Tanriya Sözüm Var Hüseyin Altin - Tatli Yarim Hüseyin Altin - Darginim Hüseyin Altin - Allah Kurtarsin Hüseyin Altin - Bir Heves Bir Oyunmus Hüseyin Altin - Bulamazsin Hüseyin Altin - Canimsin Cananimsin Hüseyin Altin - Darginim Hüseyin Altin - Derdim Sirali.Tek Hüseyin Altin - Merhaba Gurbet Hüseyin Altin - Sensizde Yasarim Hüseyin Altin - Seviyorum Diyecegim Hüseyin Altin - Sevmemiz Lazim Hüseyin Altin - Sevmesini Bileceksin Hüseyin Altin - Deli Sevdam Hüseyin Altin - Bir Görüste Asik Oldum Hüseyin Altin - Deli Sevdam Hüseyin Altin - Delirmis Bu Gönlüm Hüseyin Altin - Düsmanlara Ne Gerek Hüseyin Altin - Gardiyan Hüseyin Altin - Gurbet Sokaklari Hüseyin Altin - Ha Vurur Hüseyin Altin - Üc Büyük Devirdik Hüseyin Altin - Yaz Günesi Hüseyin Altin - Yürü Yürü Hüseyin Altin - Dert Duragi Hüseyin Altin - Askin Beni Harap Etti Hüseyin Altin - Cildirtma Beni Hüseyin Altin - Dert Duragi Hüseyin Altin - Dert Kitabi Hüseyin Altin - Dönde Geriye Bak Hüseyin Altin - Dünyami Yikmasaydin Hüseyin Altin - Gel Kabrime Hüseyin Altin - Haksiz Kullar Hüseyin Altin - Kapindayim Tanrim Hüseyin Altin - Kolay Kolay Sevmem Artik Hüseyin Altin - Divane Hüseyin Altin - Bir Kulunu Cok Sevdim Hüseyin Altin - Bir Mecbunum Hüseyin Altin - Derdim Benimle Beraber Hüseyin Altin - Divane Hüseyin Altin - Gitme Sevgilim Hüseyin Altin - Hos Geldin Hüseyin Altin - Istanbulu Fet Etsem Hüseyin Altin - Kabahatim Sevmekse Hüseyin Altin - Yüce Daglara Kar Yagdi Hüseyin Altin - Dört Duvar Arasinda Hüseyin Altin - Allah Vergisi Hüseyin Altin - Bu Oyku Kalir Hüseyin Altin - Dort Duvar Arasinda Hüseyin Altin - Erkek Sozu Hüseyin Altin - Goze Almisim Hüseyin Altin - Kendi Eserini Tanimadin Mi Hüseyin Altin - Ne Diye Arayip Sorayim Seni Hüseyin Altin - Opeyim Biraz Hüseyin Altin - Sevildigini Bil Hüseyin Altin - Yenilme Gururuna Hüseyin Altin - Gecelerin Adami(Uzelli) Hüseyin Altin - Askin Kurbani Hüseyin Altin - Caresiz Asklar Hüseyin Altin - Gecelerin Adami Hüseyin Altin - Hazan Hüseyin Altin - Hüseyin Altin - Çocuk Hüseyin Altin - Kullarin Ne Günahi Var Hüseyin Altin - Sende Anlarsin Hüseyin Altin - Seni Özleyecegim Hüseyin Altin - Sevenlerin Kervani Hüseyin Altin - Suçlu Degilmi Hüseyin Altin - Yetimlerin Ahi Hüseyin Altin - Yetmezki Canim Hüseyin Altin - Gecenin Bir Yarisi (Isyanlari Oynuyorum) Hüseyin Altin - Bedavaci Hüseyin Altin - Bu Dünyanin Acilari Hüseyin Altin - Diyemiyorum Hüseyin Altin - Gecenin Bir Yarisi Hüseyin Altin - Insanlik öldü Mü Hüseyin Altin - Isyanlari Oynuyorum Hüseyin Altin - Naz Etmesen Hüseyin Altin - Olmaz Mi Hüseyin Altin - Seni Kimse öpmesin Hüseyin Altin - Simdiki Aklim Olsa Hüseyin Altin - Geçmişten Bu Güne Hüseyin Altin - Aşikar Hüseyin Altin - Bitermi sandın Hüseyin Altin - Bizi sarhoş görüyorlar Hüseyin Altin - Çocuk Hüseyin Altin - Dargınım Hüseyin Altin - Elveda Hüseyin Altin - Gecelerin adamı Hüseyin Altin - Hasret akşamları Hüseyin Altin - Hazan kuşları Hüseyin Altin - Kurtar beni Hüseyin Altin - Sat gitsin anasını Hüseyin Altin - Ümitlerim bitince gel Hüseyin Altin - Zamanında Hüseyin Altin - Zoruma gidiyor Hüseyin Altin - Gel De Icme Hüseyin Altin - Ah Ile Vah Ile Hüseyin Altin - Anlat Bana Hüseyin Altin - Basim Dönüyor Hüseyin Altin - Bosu Bosuna Hüseyin Altin - Dayan Hüseyin Altin - Dön Artik Hüseyin Altin - Gelde Icme Hüseyin Altin - Meyhaneler Son Duragim Oldu Hüseyin Altin - Meyhanelerde Hüseyin Altin - Ne Cikar Hüseyin Altin - Sabredemem Hüseyin Altin - Seni Sevmez Olaydim Hüseyin Altin - Gitmeden Önce Hüseyin Altin - Aksamci Hüseyin Altin - Ayip Vallahi Ayip Hüseyin Altin - Ben Yaniyorum Sende Yakma Hüseyin Altin - Benim Için Hüseyin Altin - Ellerim Sana Dogru Hüseyin Altin - Gel Artik Bana Hüseyin Altin - Gitmeden Önce Hüseyin Altin - Hayat Arkadasi Hüseyin Altin - Ölüyorum Kederimden Hüseyin Altin - Yalan Dünya Hüseyin Altin - Gönlünüzdeyim Hüseyin Altin - Bizi Sarhos Goruyorlar Hüseyin Altin - Dargìnìm Hüseyin Altin - Gecelerin Adamì Hüseyin Altin - Gurbet Yollarì Hüseyin Altin - Hasret Aksamlarì Hüseyin Altin - Hazan Kuslarì Hüseyin Altin - Kurtar Beni Hüseyin Altin - Sevda Duragìm Hüseyin Altin - Umitlerim Biitince Gel Hüseyin Altin - Zamanìnda Hüseyin Altin - Gurbet Daglari Hüseyin Altin - Acilar Duvari Hüseyin Altin - Bitmiyor Zalim Hüseyin Altin - Dertlerin Sahibi Hüseyin Altin - Gurbet Daglari (Long Version) Hüseyin Altin - Gurbet Daglari Hüseyin Altin - Hep Aski Aradim Hüseyin Altin - Ömür Yalanmis Hüseyin Altin - Sat Git Anasini Hüseyin Altin - Seninle Ölmek Isterim Hüseyin Altin - Sevgilim Aldatti Hüseyin Altin - Terkedilmis Gibi Hüseyin Altin - Unuturum Ben Seni Hüseyin Altin - Zamana Yazik Hüseyin Altin - Gurbet Yolu Hüseyin Altin - Ask Sürgünü Hüseyin Altin - Divane Hüseyin Altin - Gurbet Yolu Hüseyin Altin - Hakkim Helal Olmasin Hüseyin Altin - Kiyamet Günü Hüseyin Altin - Nazar Hüseyin Altin - Sabahsiz Geceler Hüseyin Altin - Sana Gelen Azap Hüseyin Altin - Vuran Vurmus Hüseyin Altin - Hasret Aksamlari Hüseyin Altin - Allah Büyüktür Hüseyin Altin - Bellimidir Hüseyin Altin - Bende Mi Bu Günah Hüseyin Altin - Duyacaksin Hüseyin Altin - Gurbette Ömrüm Gececek Hüseyin Altin - Hasret Aksamlari Hüseyin Altin - Hatirladin Mi Hüseyin Altin - Kader Hüseyin Altin - Ne Günah Isledim Hüseyin Altin - O Zaman Hüseyin Altin - Sürmeli Gelin Hüseyin Altin - Hasretim Hüseyin Altin - Anam Aglar Hüseyin Altin - Doktor Hüseyin Altin - Düsünceler Hüseyin Altin - Gönül Yarasi Hüseyin Altin - Günah Bize Hüseyin Altin - O Günlere Hasretim Hüseyin Altin - Olmadi Benim Hüseyin Altin - Su Gurbet Yanima Yetti Hüseyin Altin - Utanmadinmi Hüseyin Altin - Hazan Kuslari Hüseyin Altin - Allah Sevmis Yaratmis Hüseyin Altin - Bana Degil Ona Sor Hüseyin Altin - Eyvah Hüseyin Altin - Gidiyorum Hüseyin Altin - Gonul Hikayem Hüseyin Altin - Hazan Kuslari Hüseyin Altin - Kendime Sordum Hüseyin Altin - Mutluluk Ver Hüseyin Altin - Mutsuzum Hüseyin Altin - Sevdalim Hüseyin Altin - Hosgeldin Hüseyin Altin - Aslksln Diyorlar Hüseyin Altin - Bir Görüste Asik Oldum Hüseyin Altin - Bu Aksam Hüseyin Altin - Dostum Dostum Hüseyin Altin - Gitme Hayalimden Hüseyin Altin - Gitme Hayellerimden Hüseyin Altin - Gitme Sevgilim Hüseyin Altin - Güzel Günlerde Hüseyin Altin - Güzel Günlerden Eser Kalmadi Hüseyin Altin - Habibi Hüseyin Altin - Hos Geldin Hüseyin Altin - Keskin Bicak Hüseyin Altin - Mecnun Hüseyin Altin - Kiskanan Darilmasin Hüseyin Altin - Annecigim Hüseyin Altin - Asikar Hüseyin Altin - Degirmen Basi Hüseyin Altin - Dertli Cemo Hüseyin Altin - Elveda Hüseyin Altin - Felekten Beter Vurdu Hüseyin Altin - Gurbet Yollari Hüseyin Altin - Kiskanan Darilmasin Hüseyin Altin - Kurtar Beni Hüseyin Altin - Sen Geleceksin Hüseyin Altin - Senin Yüzünden Hüseyin Altin - Klasikleri Hüseyin Altın - Beterin Beteri Var Hüseyin Altın - Bir Sokak Çeşmesi Hüseyin Altın - Bu Dünyanın Acıları Hüseyin Altın - Esrarlı Gözler Hüseyin Altın - Gönül Hasta Hüseyin Altın - Gör Halimi Hüseyin Altın - İsyanları Oynuyorum Hüseyin Altın - Merhaba Gurbet Hüseyin Altın - Şaşkın Hüseyin Altın - İki Yabancıyız Hüseyin Altin - O Günlere Hasretim Hüseyin Altin - Anam Aglar Hüseyin Altin - Doktor Hüseyin Altin - Düsünceler Hüseyin Altin - Gönül Yarasi Hüseyin Altin - Günah Bize Hüseyin Altin - Hasret Aksamlari Hüseyin Altin - O Günlere Hasretim Hüseyin Altin - Olmadi Benim Hüseyin Altin - Su Gurbet Canima Yetti Hüseyin Altin - Utanmadin Mi Hüseyin Altin - Senden ögrendim Hüseyin Altin - Arada Bir - Bayan Hüseyin Altin - Beterin Beteri Var - Siirli Hüseyin Altin - GÖnÜl Hasta Hüseyin Altin - Hasret Aksamlari - Bayan Hüseyin Altin - Merhaba Gurbet Hüseyin Altin - Sattin Beni DÜnya Hüseyin Altin - Senden Ögrendim Hüseyin Altin - Yarindan Umut Yok Hüseyin Altin - Sevda Duragim Hüseyin Altin - Biter Mi Sandin Hüseyin Altin - Gezer Dururum Hüseyin Altin - Kosar Gelirdim Hüseyin Altin - Kurtarin Kalbimi Hüseyin Altin - Mümkünmü Sevgilim Hüseyin Altin - Rüya Gibi Hüseyin Altin - Sevda Duragim Hüseyin Altin - Sevgilim Dinle Hüseyin Altin - Yandim Allahim Hüseyin Altin - Yarinda Gelmezsin Hüseyin Altin - Sorma Arkadasim Hüseyin Altin - Agla Gözlerim Hüseyin Altin - Aksamci Hüseyin Altin - Aski Kim Icat Etti Hüseyin Altin - Bir Dilim Ekmek Hüseyin Altin - Gelmedim Sana Hüseyin Altin - Seni Yakacaklar Hüseyin Altin - Sikayetim Var Hüseyin Altin - Soran Olursa Hüseyin Altin - Sorma Arkadasim Hüseyin Altin - Tatli Azap Hüseyin Altin - Adim Yanlizlik Hüseyin Altin - Anlatayim Derdimi Hüseyin Altin - Aska Saygi Hüseyin Altin - Biktim Artik Hüseyin Altin - Bizi Sarhos Görüyorlar Hüseyin Altin - Dertliler Meyhanesi Hüseyin Altin - Ic Diyenler Var Hüseyin Altin - Isyankar Hüseyin Altin - Seni Sende Kaybettim Hüseyin Altin - Telli Turnam Hüseyin Altin - Acem Hüseyin Altin - Bayram Gelmis Neyimi Hüseyin Altin - Derdim Coktur Hüseyin Altin - Doktor Hüseyin Altin - Gurbet Hüseyin Altin - Haydar Hüseyin Altin - Kirmizi Gül Hüseyin Altin - Nedendir Hüseyin Altin - Telli Turnam (Düet) Hüseyin Altin - Telli Turnam (Hazal) Hüseyin Altin - Yüce Dag Basinda Yanar Bir Isik Hüseyin Altin - Yarindan Umut Yok Hüseyin Altin - Arada Bir Hüseyin Altin - Beterin Beteri Var Hüseyin Altin - Gönül Hasta Hüseyin Altin - Gör Halimi Hüseyin Altin - Hasret Aksamlari Hüseyin Altin - Sattin Beni Dünya Hüseyin Altin - Senden Ögrendim Hüseyin Altin - Yarindan Umut Yok Hüseyin Altin - Yaz Be Kaderim Hüseyin Altin - Acem Kizi Hüseyin Altin - Askina Yanarmìydìm Hüseyin Altin - Detlerim Soz Dinlemiyor Hüseyin Altin - Iki Buklum Yasiyorum Ben Hüseyin Altin - Korkuyorum Hüseyin Altin - Nerede Dost Diye Sarildiklarim Hüseyin Altin - Sabah Olur Baska Olur Hüseyin Altin - Yaz Be Kaderim Hüseyin Altin - Yine Uykuya Hasret Hüseyin Altin - Zamaninda Hüseyin Altin - Acilar Duvari Hüseyin Altin - Bitmiyor Zulum Hüseyin Altin - Dertlerin Sahibi Hüseyin Altin - Gurbet Yollari Hüseyin Altin - Hep Aski Aradim Hüseyin Altin - Sat Gitsin Anasini Hüseyin Altin - Sevgilim Aldatti Hüseyin Altin - Terkedilmis Gibi Hüseyin Altin - Yalanmis Omur Hüseyin Altin - Yaninda Olmek Isterim Hüseyin Altin - Zamana Yazik Hüseyin Altin - Zamaninda Hüseyin Altin - Zoruma Gidiyor Hüseyin Altin - Anlayamadim Hüseyin Altin - Bilemezsin Sen Hüseyin Altin - Bu Hayati Sevmiyorum Hüseyin Altin - Coban Hüseyin Altin -Felek Zincirini Vurmus Hüseyin Altin - Gel Barisalim Hüseyin Altin - Güzel Hüseyin Altin - Halinden Belli Hüseyin Altin - Insanoglu Hüseyin Altin - Takma Kafana Hüseyin Altin -ümitlerim Bitince Gel Hüseyin Altin - Yalanci Hüseyin Altin - Zoruma Gidiyor SEVENLER GÜNAHSIZDIR Söz:Gönül ŞENMüzik:Celal ÖZSARI Prodüktör:Hüseyin EMRE Seslendiren:Hüseyin ALTIN SABAHSIZ GECELER Hüseyin ALTIN - Aşk SürgünüHüseyin ALTIN - Bir Zalimin Eline Düşmüşüm Hüseyin ALTIN - Suçumuz İnsan Olmak Hüseyin ALTIN - Gör HalimiHüseyin ALTIN - Talihsiz Doğmuşum Hüseyin ALTIN - Sabuha Hüseyin ALTIN - Mutlu Günler Nerede Kaldı Hüseyin ALTIN - Sabahsız Geceler Hüseyin ALTIN - Zalim Felek Hüseyin ALTIN - Ah Şu İstanbul ZAVALLIYIM Firma:Grafson Plakçılık Söz ve Müzik:Hüseyin ALTIN Prodüktör:Sabahattin AKDAĞCIK Seslendiren:Hüseyin ALTIN İSYAN NEYE YARAR Firma:Grafson Plakçılık Söz:Ali TEKİNTÜRE Müzik:Sabahattin AKDAĞCIK Prodüktör:Sabahattin AKDAĞCIK Seslendiren:Hüseyin ALTIN MECHUL SEVGİLİ Firma:Grafson Plakçılık Söz ve Müzik:Mustafa SAYAN Seslendiren:Hüseyin ALTIN BU NE ACAYİP DÜNYA Firma:Grafson Plakçılık Söz:Cengiz TEKİN Müzik:Rıfat NURTAŞ Seslendiren:Hüseyin ALTIN BİZE YAZIK DEYİLMİ Firma:Grafson Plakçılık Söz ve Müzik:Yusuf KAYA Seslendiren:Hüseyin ALTIN HÜSEYİN ALTIN KADERSİZLER FİLMİ Gönderen zaman: 04:45 KADERSİZLER (16 mm)Yıl:1984 Yönetmen : Cevat Okçugil Senaryo : Recep Filiz Görüntü Yönetmeni :Semih Servidal Oyuncular : Hüseyin Altın, Eşer Işık, Kemal Aydan, Sema Göktaş, Sema Karataş, Ayla Başar, Hakan Bahadır, Leyla KarataşYapımevi (şirket) : Yiğit Film (Kemal Aydan)Konu : Beyaz kadın ticareti yapan bir şebekenin öyküsü Etiketler: HÜSEYİN ALTIN FİLMLERİ HÜSEYİN ALTIN HOR GÖRME GARİBİ FİLMİ Gönderen zaman: 04:44 HOR GÖRME GARİBİ (35 mm) Yıl:1981 Yönetmen : İsmail KalkanSenaryo : Yücel Uçanoğlu (Geceyarısı Kovboyu - Midnight Cowboy, (1969) adlı Amerikan filminden)Görüntü Yönetmeni : Abdullah GürekMüzik : Cahit BerkayOyuncular : Hüseyin Altın, Prenses Banu, Güneş Işık, Levent Çakır, Remo Değerli, Reha Yurdakul, Yılmaz Kurt ve Küçük Yıldız Bir TanemYapımevi (şirket) : Yaşam Film (Gazanfer Dirlik)Konu : Arabası arızalanan dansöz Banu (Prenses Banu), benzin istasyonunda işçilik yapan Osman'la (Güneş Işık) tanışır. Banu, Osman'ın yakın ilgisine karşılık olarak onu İstanbul'a davet eder. Osman, Banu'ya çalıştığı pavyonda bulur. Aralarında bir aşk başlar. Osman, sur kovuklarında tanıdığı hasta bir genç olan Hüseyin'le (Hüseyin Altın), Banu'nun evine yerleşirler. Hüseyin de Banu'ya aşıktır. Bu arada dansözlüğü bırakıp ev kadını olmak isteyen Banu'yu pavyoncular rahat bırakmaz. Götürmek isterlerken bir kurşunla, yaşamını yitirir. Annesiz kalan Sumru (Birtanem), Osman ve Hüseyin, İstanbul'u terketmeye hazırlanırlar. Verem olan Hüseyin, otobüste sessizce ölür Etiketler: HÜSEYİN ALTIN FİLMLERİ HÜSEYİN ALTIN GECELERİN ADAMI FİLMİ Gönderen zaman: 04:42 GECELERİN ADAMI (16 mm)Yıl:1983 Yönetmen ve Senaryo : Fikret TınazGörüntü Yönetmeni : Serdar ServidalOyuncular : Hüseyin Altın, Nesrin Şahan, Hayit Hamzaoğlu, Sümer Tilmaç, Kadir Savun, Güneş Olcay, Feryal Feray, Adnan Mersinli, Tahsin Koray, Emel İpekYapımevi (şirket) : Olimpiya Film (İsmet Atalay)Konu : Hapisten çıkan bir soyguncunun öyküsü Etiketler: HÜSEYİN ALTIN FİLMLERİ HÜSEYİN ALTIN DERTLERİN SAHİBİ FİLMİ DERTLERİN SAHİBİ (16 mm)Yıl:1984 Yönetmen ve Senaryo : Fikret TınazGörüntü Yönetmeni : Hüseyin ErerezOyuncular : Hüseyin Altın, Nesrin Çilem, Hayati Hamzaoğlu, Kadir SavunYapımevi (şirket) : Olimpiyat Film (İsmet Atalay)Konu : Anasız büyüyüp kabadayı olan bir gencin öyküsü Etiketler: HÜSEYİN ALTIN FİLMLERİ HÜSEYİN ALTIN BAHTI KARALI FİLMİ BAHTI KARALI (16 mm)Yıl:1984 Yönetmen ve Senaryo : Oğuz GözenGörüntü Yönetmeni : Mükremin ŞumluOyuncular : Hüseyin Altın, Zahide, Tugay Toksöz, İnci Saner, Muzaffer Sönmez, Yılmaz KurtYapımevi (şirket) : Mete Film (Necdet Erdur)Konu : Ailesi öldürülen emekli bir başkomserin öyküsü Etiketler: HÜSEYİN ALTIN FİLMLERİ HÜSEYİN ALTIN AŞK SÜRGÜNÜ FİLMİ AŞK SÜRGÜNÜ (16 mm)Yıl:1984 Yönetmen : Mehmet AlemdarSenaryo : Fikret TınazGörüntü Yönetmeni : Hüseyin ErerezOyuncular : Hüseyin Altın, Gönül Şenay, Nazan Ayaz, Yılmaz Köksal, Tanju Şarman, Nejat Gürçen, Menderes SamancılarYapımevi (şirket) : Alemdar Film (M.Alemdar)Konu : Bir trafik kazası sonucu hafızasını yitiren bir gençle, onu sevdiği kızla birleştirmek için fedakârlık yapan bir kadının öyküsü HÜSEYİN ALTIN DARGINIM VİDEOSU HÜSEYİN ALTIN ELVEDA VİDEOSU HÜSEYİN ALTIN HASRET AKŞAMLARI VİDEOSU HÜSEYİN ALTIN KIRMIZI GÜL VİDEOSU hüseyin altın zoruma gidiyor videosu izle BİTMİYOR ZULÜM-Hüseyin Altun-Pembe Mutlu-M.Alemdar-1987

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats