Perşembe

HÜSEYİN ALTIN BİR SEVDA UĞRUNDA ŞARKISINI DİNLE


MÜZİKLERİ DİNLEYEBİLMENİZ İÇİN BİLGİSAYARINIZDA FLASH PROĞRAMI YÜKLÜ OLMALIDIR.


BİR SEVDA UĞRUNDA


Bir sevda uğrunda bir ömür yandım
Bilmedin sevdalım bilmedin gitti
Senden son hatıra gözyaşı kaldı
Silmedin sevdalım silmedin gitti
Silmedin silmedin silmedin gitti
Gelmedin gelmedin gelmedin gitti


Her köşe başında seni gözledim
Geceler koynumda umut gizledim
Hep seni bekledim seni özledim
Gelmedin sevdalım gelmedin gitti
Gelmedin gelmedin gelmedin gitti
Dönmedin dönmedin dönmedin gitti
Gülmedin gülmedin gülmedin gitti
Sevmedin sevmedin sevmedin gitti


Senden uzaklarda ne çektiğimi
Görmedin sevdalım görmedin gitti
Sensizken seninle söz kestiğimi
Bilmedin sevdalım bilmedin gitti
Bilmedin bilmedin bilmedin gitti
Hep seni bekledim seni özledim
Gelmedin sevdalım gelmedin gitti


Her köşe başında seni gözledim
Geceler koynumda umut gizledim
Gelmedin gelmedin gelmedin gitti
Dönmedin dönmedin dönmedin gitti
Gülmedin gülmedin gülmedin gitti
Sevmedin sevmedin sevmedin gitti

Kaset Adı:Bana Deyil Ona Sorun


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats