Salı

HÜSEYİN ALTIN ELVEDA VİDEOSU İZLE

HÜSEYİN ALTIN ELVEDA VİDEOSU İZLE


ELVEDA
Kalbim senden yana dargın olsada
Yinede sevmekten hiç vazgeçmedi
Çok işgence etti şu aşkın bana
Yinede bu kalbim nefret etmedi


Hiç düşünmedinmi?bende bir insanım
Benimde bir gurur taşıdığımı
Hiç düşünmedinmi?bir sevgi sözünün
Beni nasıl mutlu edeceğini


Sevgide hiç gurur olurmu dedin
Yıllarca peşinden gezindim durdum
Mahçup olma diye ele güne karşı
Yıllarca katlandım mutlu göründüm


Değişicek bundan sonra sana olan duygularım
Ağlamayacak gözlerim sensiz olacak yarınlarım
Tamamen silecem hayatımdan seninle olan geçmişimi
Hiç yaşamadım sayacağım seninle yaşanan herşeyi
Elveda sana ve o kırılmaz gururuna elveda
Elveda o acı veren aşkına elveda elveda (şiir)


Çok acı çekerim sensiz dünyadan
Zaten senlede ben hep mutsuzduk
Af dilemek için çok geç kalmadınmı?
Herşeyi mahvettin anlamadınmı?


Hiç düşünmedinmi?bende bir insanım
Benimde bir gurur taşıdığımı
Hiç düşünmedinmi?bir sevgi sözünün
Beni nasıl mutlu edeceğini


Sevgide hiç gurur olurmu dedin
Yıllarca peşinde dolaştım durdum
Mahçup olma diye ele güne karşı
Yıllarca katlandım mutlu göründüm


Nereye kadar çekerim sanıyosun
O umursamaz tavırlarını
İşte gidiyorum yokum bundan sonra hayatında
Duymayacaksın artık "seni seviyorum"sözünü
Benden bir daha
Elveda sana ve o kırılmaz sandığın gururuna
Elveda o acı veren bitmez sandığın aşkına elveda.

Kaset Adı:2000'e Merhaba


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

1 Comment:

  1. Adsız said...
    hüso baba seni küçüklüğümden buyana yaklaşık 25 yıldır dinlemekteyim uzun zamandır müzik yapmıyorsun nedendir

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats