Çarşamba

HÜSEYİN ALTIN HASRET AKŞAMLARI VİDEOSU İZLE

HÜSEYİN ALTIN HASRET AKŞAMLARI VİDEOSU İZLE


Hasret Akşamları

Dün gece meyhanede içerken dertlerime
Bir pınar gibi yaşlar dolunca gözlerime


Gezdim sabaha kadar gurbet sokaklarını
Son ümitle bekledim hasret aksamlarını


Artık güneş dogmuştu gecenin sabahına
İsyan ettim haykırdım yaşantıma bahtıma

Kaset Adı:Haset Akşamları

Hüseyin Altın Resimleri (Hüseyin Altın Resim Galerisi)

Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

1 Comment:

  1. Adsız said...
    bazı şarkılar vardır dinler bıkılır hüseyin babanın hasret akşamları benim için çok özel ve anlamli buşarkıyı ve babayı seviyorum eniçten dileklerm le selam lıyorum arabeksin taçsız kralı

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats