Perşembe

HÜSEYİN ALTIN SENSİZDE YAŞARIM ŞARKISINI DİNLE


MÜZİKLERİ DİNLEYEBİLMENİZ İÇİN BİLGİSAYARINIZDA FLASH PROĞRAMI YÜKLÜ OLMALIDIR.


SENSİZDE YAŞARIM


Yıkılırım sanma düşerim sanma
Sensizde ayakta duracağım ben
Gidişin bir ölüm değilki bana
Sensizde hayatta olacağım ben


Senmisin dünyada tek sevilecek
Kim bilir karşıma kimler gelecek
Gözlerim bir güzel elbet görecek
Sensizde mutluluk bulacağım ben


Üzülepte neden kahır edeyim
Senin için neden çile çekeyim
Gittin diye hemen vazmı geçeyim
Sensizde yarına koşacağım ben


Senmisin dünyada tek sevilecek
Kim bilir karşıma kimler gelecek
Gözlerim bir güzel elbet görecek
Sensizde mutluluk bulacağım ben

Kaset Adı:Dargınım


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats