Pazartesi

HÜSEYİN ALTIN BU GECE VİDEOSU İZLE

HÜSEYİN ALTIN BU GECE VİDEOSU İZLE


BU GECE

Yalnızım bu gece kaldım ortada
Gidecek yerimde yok ki gideyim
Üşüdüm bu gece kaldım soğukta
Gidecek evimde yok ki gideyim


İşte ben hep böyle sokaklardayım
Sıcak bir yuvadan uzaklardayım
Yıllardır mutluluk aramaktayım
Gülecek halimde yok ki güleyim


Dostlarım dediğim canım dediğim
Hepside yalanmış nerden bileyim
Vefasız çıktılar hep sevdiklerim
Gidecek kimsemde yok ki gideyim


İşte ben hep böyle sokaklardayım
Sıcak bir yuvadan uzaklardayım
Yıllardır mutluluk aramaktayım
Gülecek halimde yok ki güleyim

Hüseyin ALTIN Bu Gece Videosu İzle

Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats