Salı

HÜSEYİN ALTIN KASET İÇERİKLERİ 9


HÜSEYiN ALTIN 91 / 92 YILBAŞI KONSERi
1-AHÜZAR
2-ANLATAYIM DERDiMi
3-AYIP VALLAHi AYIP
4-BEKLERiM SENi
5-GÖNÜL HASTA
6-HASRET KALDIM YASAMAYA
7-HAYAT DEGMEZ BiR KIZA
8-NAZ CEKECEK GÜCÜM YOK
9-DELi GiBi SEVDiM
10-BETERiN BETERi VAR
11-TANRIM KULLARINI BÖYLEMi YARATTIN

HÜSEYİN ALTIN/MEHMET ALTIN AŞK BİR IZDIRAP
1-AŞK BİR IZDIRAP
2-HUZURUM KALMADI
3-MERHABA GURBET
4-SATTIN BENİ
5-GÖNÜL HASTA
6-SENDEN ÖĞRENDİM
7-YARINDAN UMUT YOK
8-GÖR HALİMİ
9-SÜRPRİZ
10-AKŞAMCI

HÜSEYiN ALTIN/MEHMET ALTIN BU NASIL AŞK
1- AŞK SÜRGÜNÜ
2- iSYANLARI OYNUYORUM
3- BU NASIL ASK
4- ESRARLI GÖZLER
5- UNUTURSUN DiYE
6- HOR GÖRME
7- BiR SOKAK CESMESi
8- BU DÜNYANIN ACILARI
9- BU NASIL iS iDi ( UZUN HAVA )
10- GÖNÜL HiKAYEM


HÜSEYiN ALTIN KIYAMET GÜNÜ
1- KIYAMET GÜNÜ
2- SENSiN CARE
3- KADERDEN GELENE NE DiYECEKTiM
4- ZAMANSIZ AYRILIK
5- GÖREN HALiME ACIYOR
6- CEKMEDiGiM DERT KALMADI
7- SEVMEK BENiM NEYiME
8- BIRAK PESiMi FELEK
9- DiLEMEM MUTLU OLSUN
10- FELEK NE iSTERSiN BiZiM GiBi GARiPTEN
11- GURBET YOLU
12- SEVME KiMSEYi BENiM YERiME
13- YASAMAK CARE DEGiL

HÜSEYiN ALTIN SEÇMELER 1996
1-DARGINIM Söz: Fethi Demir- Müzik: Mehmet Aslan
2-CANIMSIN CANANIMSIN Söz:Mehmet Aslan-Müzik: Hamza Dereli
3-CENNETiM SENSiN Söz: Levent Bektas-Müzik:Bayram Şenpinar
4-GECELER HALiMi GÖRÜR UTANIR Söz: Levent Bektas-Müzik:Bayram Şenpinar
5-BiR TANEM Söz Müzik:Bayram Şenpinar
6-BATSIN BU DÜNYA Söz Müzik: Orhan Gencebay
7-BiTER Mi SANDIN Söz Müzik:Hüseyin Altın
8-YANDIM ALLAHIM Söz: Ali Tekintüre-Müzik: Mehmet Aslan
9-SEVGiLiM DiNLE Söz: Özer Şenay-Müzik: Mehmet Aslan
10-DERGAH Söz: Selahattin Sarikaya-Müzik: Özer Şenay
Prodüktörüm Sayin MUSTAFA GÜNES´e degerli yönetmenlerim Sayin MUSTAFA SAYAN ve ÖZER SENAY´a, tüm müzisyen arkadaslarima ve " Bana her zaman destekleriyle güc veren " siz sevgili dinleyenlerime sonsuz tesekkürlerimi sunarim... HÜSEYiN ALTIN

HÜSEYiN ALTIN KLASiKLERi 1992
1) MERHABA GURBET
2) SASKIN
3) iSYANLARI OYNUYORUM
4) iKi YABANCIYIZ
5) BETERiN BETERi VAR
6) BU DÜNYANIN ACILARI
7) GÖNÜL HASTA
8) BiR SOKAK CESMESi
9) ESRARLI GÖZLER
10) GÖR HALiMi

1 Comment:

  1. Adsız said...
    SeLam Ben gökhan hüseyin aLtin nin fiLmLeri neden tv Lerde çikmiyor acaba , Lütfen koymanizi tavsiye ederim seLametLe !çünkü hüseyin baba nin hastasiyim insaLLah bu diLeyim yerine geLir ! hüseyin babayi çok seven gökhan Deniz Belçika dan kib

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats