Cumartesi

HÜSEYİN ALTIN HEP AŞKI ARADIM VİDEO FİLMİ İZLE

HÜSEYİN ALTIN HEP AŞKI ARADIM VİDEO FİLMİ İZLE

HÜSEYİN ALTIN HEP AŞKI ARADIM Hep Aşkı Aradım Şu Yer Yüzünde Ne Sevgili Buldum Nede Aşk Buldum Yarabbi Yarabbi Asılsız Sevginin Peşinden Koştum Günahsız Kalbimin Suçlusu Oldum Ömrümü Boş Yere Harcadım Durdum Ne Seven Sevgili Ne Bir Dost Buldum Tanrım Sil Bahtımda Kötü Talihimi Dert Çekmek İçinmi Dünyaya Geldim Sevdimse Verdiğim Yürekle Sevdim Ne Gerçek Dost Buldum Nede Sevildim Elveda Dediler Hep Sevdiklerim Sonunda Kendimi Kendime Sordum Bir Yalan Sevginin Kölesi Oldum Ne Seven Sevgili Nede Dost Buldum Tanrım Sil Bahtımda Kötü Talihimi Dert Çekmek İçinmi Dünyaya Geldim Sevdimse Verdiğim Yürekle Sevdim Ne Gerçek Dost Buldum Nede Sevildim Hüseyin Altın.

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats