Cuma


MÜZİKLERİ DİNLEYEBİLMENİZ İÇİN BİLGİSAYARINIZDA FLASH PROĞRAMI YÜKLÜ OLMALIDIR.


Bana Değil Ona Sorun Albümünden Sevilen Bir Eser.
ALLAH SEVMİŞ YARATMIŞ


Güzelliğin dillerde büller oldum güllerde
Sevilirsin heryerde ALLAH sevmiş yaratmış
Tatlı tatlı bakarsın nice canlar yakarsın
Miski amber kokarsın ALLAH sevmiş yaratmış


Hiç bir derdim olmadı umutlarım solmadı
Hayat seni yormadı ALLAH sevmiş yaratmış


Sevgi ile doyarsın yıldızları sayarsın
Güneş ile ayarsın ALLAH bilmiş yaratmış
Baldan tatlı sözünü melek gibi yüzünü
Sevgi dolu özünü ALLAH vermiş yaratmış


Hiç bir derdim olmadı umutlarım solmadı
Hayat seni yormadı ALLAH sevmiş yaratmış

Kaset Adı:Bana Deyil Ona Sorun


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats