Cuma

HÜSEYİN ALTIN BANA DEĞİL ONA SORUN ŞARKISINI DİNLE


MÜZİKLERİ DİNLEYEBİLMENİZ İÇİN BİLGİSAYARINIZDA FLASH PROĞRAMI YÜKLÜ OLMALIDIR.


BANA DEYİL ONA SORUN


Yıllar yılı nasıl sevdim bana deyil ona sorun
Bir aşk için neler çektim bana deyil ona sorun
Beni benden kimler aldı gençliğimi kimler çaldı
Mutluluğum nerde kaldı bana deyil ona sorun


Niye böyle kalbim kırık dudağımda bir hıçkırık
Nerden çıktı bu ayrılık bana deyil ona sorun
Beni benden kimler aldı gençliğimi kimler çaldı
Mutluluğum nerde kaldı bana deyil ona sorun

Kaset Adı:Bana Deyil Ona Sorun


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

1 Comment:

  1. Adsız said...
    mütiş kralın müziklri

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats