Pazartesi

HÜSEYİN ALTIN KASET İÇERİKLERİ 1



HÜSEYiN ALTIN
2000´E MERHABA


1-HASRET AKSAMLARI
Söz:Hanife ALTIN-Müzik:Hüseyin ALTIN
2-ZALiM
Söz-Müzik:Abdul Nail BAYSU
3-BATSIN BU DÜNYA
Söz-Müzik: Orhan GENCEBAY
4-BELLiMiDiR?
Söz-Müzik:Hüseyin ALTIN
5-HATIRLADIN MI
Söz-Müzik:Selahattin SARIKAYA
6-BAHAR YELi
Söz:Hanife ALTIN-Müzik:Hüseyin ALTIN
7-SEVMEK GÜNAH MI?
Söz-Müzik?
8-CENNETiM SENSiN
Söz:Levent BEKTAS-Müzik:Bayram SENPINAR
9-DÜNYALIYIM
Söz:Mehmet ASKIN-Müzik:Selahattin SARIKAYA
10-ELVEDA
Söz-Müzik:Tamer GÜLCÜ
11-O GÜNLERE HASRETiM
Söz:Hanife ALTIN-Müzik:Hüseyin ALTIN
12-ALLAH BÜYÜKTÜR
Söz:Fethi DEMiR-Müzik:Mehmet ARSLAN


HATIRLANMAK GÜZEL SEY

ATV özel hat´tan görüpte duygulanan Türkiye´nin stari
iBRAHiM TATLISE´e, özgün müzigin sevilen sesi
EDiP AKBAYRAM´a sizlerin huzurunda tesekkür
ediyorum. Ayrica TGRT Haber Daire Baskani MEHMET SOYSAL´a
bana kucak actiklari icin TGRT ailesinden magazin müdürü
BURHAN AKDAG ve GÖNÜL GÖKMEN´e, Ayrica benim icin
olmazi gerceklestirenTGRT´deki " KEZBANIN GÜNLÜGÜ "
programinda beni yeniden eski günlere döndüren KEZBAN
kardesime tesekkürler...
MEHMET ALi ERBiL´in 30 yillik sanat hayatimda bana
en duygulu anlari yasatarak ve beni o komik hallerinin
altinda ne kadar duygusal ve yardimsever oldugunu bir kez
daha anladik... tesekkürler...
Tabi ki bunlarin olusmasinda ATV ´de " ÖZEL HAT´la gelen güzel
günlerin kahramanlari ALPER CÜCENOGLU, HAKAN ÖZBEK ve
ALi CINAR...Sizlere dinleyicilerim huzurunda ne kadar tesekkür
etsem azdir... Bu kasetimi almaniz, beni yeniden hatirlayarak
eski günlerde ki gibi cok sevmeniz güzel bir duygu...

Sevgi ve Saygilarimla
HÜSEYiN ALTIN



HÜSEYiN ALTIN
72´DEN 99´A YOLCULUK / GÖNLÜNÜZDEYiM 1999


1-ZAMANINDA
Söz:Yilmaz BÜLBÜL / Müzik:Hüseyin ALTIN
2-ZORUMA GiDiYOR
Söz: Selcuk KAFKASLI / Müzik:Mehmet Battal ALTIN
3-HAZAN KUSLARI
Söz: A. Selcuk iLKAN - Müzik:Hüseyin ALTIN
4-GECELERiN ADAMI
Söz: Hanifi ALTIN / Müzik:Mehmet Battal ALTIN
5-BiZi SARHOS GÖRÜYORLAR
Söz: Hanifi ALTIN / Müzik:Hüseyin ALTIN
6-DARGINIM
Söz:Fethi DEMiR / Müzik: Mehmet ASLAN
7-MERHABA GURBET
Söz: Hanifi ALTIN / Müzik:Hüseyin ALTIN
8-ÜMiTLERiM BiTiNCE GEL
Söz: Ali TEKiNTÜRE / Müzik: Mehmet ASLAN
9-KURTAR BENi
Söz: Oktay ZERRiN / Müzik:Hüseyin ALTIN
10-GURBET YOLLARI
Söz: Ömer SEYHAN / Müzik:Hüseyin ALTIN


Bu kasette emegi gecen
tüm saygideger dostlarima
ve benden destegini esirgemeyen
yakinlarima tesekkür eder...
Tüm sevenlerime saygilarimi,
sevgilerimi sunar...
Nice mutlu günlerde
beraber olmak ümidi ile,
Tesekkürler...

HÜSEYiN ALTIN



HÜSEYiN ALTIN
ACEM KIZI



1-HAYDAR
2-GÜLÜM ODUR
3-GÖKTE ALLAH YERDE SENSiN
4-ACEM KIZI
5-BiTER GÜLÜM BiTER
6-TERKET
7-ADEM iLE HAVVA
8-HAYALCiYiM
9-KURBAN OLAYIM
10-DÜNYALIYIM
11-PARKLARDA SOKAKLARDAYIM



HÜSEYiN ALTIN
ALTIN SARKILARIM



1-COCUK
2-DARGINIM
Söz: Fethi Demir- Müzik: Mehmet Aslan
3-GECELERiN ADAMI
Söz: Hanifi Altin- Müzik: Mehmet Battal Altin
4-KURTAR BENi
Söz: Oktay Zerrin-Müzik: Hüseyin Altin
5-HAZAN KUSLARI
Söz: A.Selcuk ilkan-Müzik: Hüseyin Altin
6-BiZi SARHOS GÖRÜYORLAR
Söz: Hanifi Altin-Müzik: Hüseyin Altin
7-SAT GiTSiN ANASINI
8-ÜMiTLERiM BiTiNCE GEL
Söz: Ali Tekintüre-Müzik: Mehmet Aslan
9-HASRET AKSAMLARI
Söz Müzik: Hüseyin Altin
9-ZAMANINDA
Söz:Yılmaz Bülbül-Müzik:Hüseyin Altın
10-GURBET YOLLARI
Söz: Ömer Seyhan-Müzik: Hüseyin Altin
11-ASiKAR
12-BiTER Mi SANDIN
Söz Müzik:Hüseyin Altın
13-ZORUMA GiDiYOR
Söz: Selcuk Kafkasli-Müzik:Hüseyin Altın




HÜSEYİN ALTIN
ANILARLA KONSERİ


Hüseyin Altin - Ahuzarini
Hüseyin Altin - Anlatayim Derdim
Hüseyin Altin - Ayip Vallahi Ayip
Hüseyin Altin - Beklerim Seni
Hüseyin Altin - Bulamadim Su Halimden Anlayan
Hüseyin Altin - Hasret Kaldim Yasamaya
Hüseyin Altin - Hayat Degmez Bir Kiza
Hüseyin Altin - Naz Cekecek Gücüm Yok
Hüseyin Altin - Neden Saclarin Beyazlanmis Arkadas
Hüseyin Altin - Senin Derdin Dertmidir Benim Derdin Yaninda
Hüseyin Altin - Tanrım Kulların Böylemi Yarattın

Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats