Pazartesi

HÜSEYİN ALTIN KASET İÇERİKLERİ 2


HÜSEYiN ALTIN AŞK SÜRGÜNÜ
1-ASK SÜRGÜNÜ
2-BiR ZALiMiN ELiNE
3-SUCUMUZ iNSAN OLMAK
4-GÖR HALiMi
5-TALiHSiZ DOGMUSUM
6-MUTLULUK HAYAL OLDU
7-SEVENLER GÜNAHSIZDIR
8-AH SU iSTANBUL
9-SABUHA
10-MUTLU GÜNLER NERDE KALDI
11-SABAHSIZ GECELER
12-ZALiM FELEK
13-DiVANE
14-DERDiMi ANLATMAK iSTESEM
15-TEK BASINA

HÜSEYiN ALTIN BAHAR YELi 1990
1-BAHAR YELi
Söz: Hanifi Altin-Müzik: Hüseyin Altin 2-KiMSESiZLER
Söz: Yalcin Önüm- Müzik: Hüseyin Altın 3-NEDENDiR
Söz-müzik: Emrah 4-BiR MECNUN YARATTIN
Söz:Aysel Gürel-Müzik:Hüseyin Altın 5-BiLMEK iSTERiM
Söz: Gülizar Poyraz- Müzik: Hüseyin Altın 6-GÜLMEYi ÖZLEDiM
Söz-müzik: Ali canpolat 7-YASAMAK
Söz: Yalcin Önüm- Müzik: Hüseyin Altın 8-SON SARKI
Söz: Selcuk Kafkasli-Müzik:Hüseyin Altın 9-ASK GARiP
Söz: Hanifi Altin-Müzik: Hüseyin Altin 10-BiR SIR OLDU
Söz: Hanifi Altin-Müzik: Hüseyin Altin

HÜSEYiN ALTIN BANA DEĞİL ONA SORUN
Hüseyin Altin - Allah Sevmis Yaratmis
Hüseyin Altin - Bahari Bekledim
Hüseyin Altin - Bana Degil Ona Sorun
Hüseyin Altin - Bir Sevda Ugrunda
Hüseyin Altin - Birlesemeyiz
Hüseyin Altin - Ey Benim Yüce Tanrim
Hüseyin Altin - Hazan Kuslari
Hüseyin Altin - Mutsuzum
Hüseyin Altin - Seni Yazmisim
Hüseyin Altin - Toprak Olur


HÜSEYiN ALTIN BiZi SARHOS GÖRÜYORLAR 1974
1-BiZi SARHOS GÖRÜYORLAR
2-CiLELER
3-BiZE YAZIK DEGiL Mi
4-BUNE ACAYIP DÜNYA
5-iCiYORSAM SEBEBi VAR
6-NE KADAR KACSANDA KURTULAMAZSIN
7-OLMAZ OLSUN BÖYLE HAYAT
8-SEVDiGiMDEN AYIRDILAR
9-NAZAR DEGDi SEVGiMiZE
10-HAKSIZ KULLAR
11-VURAN VURMUS
12-TAKILMIS GiDER
13-COK YAZIK
14-SEFiL ASIK
15-BIKTIM ARTIK

HÜSEYiN ALTIN ARABESK ŞÖLENİ
Hüseyin Altin - Davaciyim
Hüseyin Altin - Dergah
Hüseyin Altin - Gezer Dururum
Hüseyin Altin - Hakkim Var Benim
Hüseyin Altin - Itermi Sandin
Hüseyin Altin - Kosar Gelirim
Hüseyin Altin - Kurtarin Kalbimi
Hüseyin Altin - Mümkünmü Sevgilim
Hüseyin Altin - Öpeyim Biraz
Hüseyin Altin - Rüya Gibi
Hüseyin Altin - Sevda Duragim
Hüseyin Altin - Yandim Allahim
Hüseyin Altin - Yarinda Gelmezsen


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats