Pazartesi

HÜSEYİN ALTIN KASET İÇERİKLERİ 3


HÜSEYiN ALTIN BU GECE / ELVEDA CANIM 2001
1-DiVANE Söz:Yilmaz Bülbül-Müzik:Hüseyin ALTIN
2-BU GECE Söz:Fethi Demir / Müzik:Yildirim Caner
3-SIRASIMI SiMDi Söz:Muhammet Aydogdu / Müzik:Hüseyin ALTIN
4-BiR KULUNU COK SEVDiM Söz:Fethi Demir / Müzik:Burhan Bayar
5-ELVEDA CANIM Söz:Halit Celikoglu / Müzik:Bayram Durmaztuna
6-DERDiM BENiMLE BERABER Söz:Yilmaz Bülbül-Müzik:Hüseyin ALTIN
7-SARI GELiN Söz-Müzik:Anonim
8-iSTANBULU FETH ETSENDE Söz:Yilmaz Bülbül-Müzik:Hüseyin ALTIN
9-BU NASIL iS iDi Söz-Müzik:Anonim
10-DERDiM ( Enstrümental ) Müzik:Hüseyin ALTIN
Sayin Medeni UCAR / Yildirim Süt, Olcay GÜNENDi, Eyüp ERDOGAN, Mustafa ZORLU, Ahmet YiGiT, Fethi DEMiR, Yilmaz BÜLBÜL, Yildirim CANER, Burhan BAYAR, Halit CELiKOGLU, Bayram DURMAZTUNA, Muhammet AYDOGDU, Can Dost Mesut, Turgut MOGOLKANLI, Sayin Sait AGDAS, Apo-Hüseyin-Leyla-Gökhan ve ailem, ve siz degerli dinleyicilerime sonsuz tesekkürler... HÜSEYiN ALTIN

HÜSEYiN ALTIN ÇAREM SENSiN 1990
1-AGLIYORDUK BiR ZAMANLAR
2-BiR TANEM
3-CAREM SENSiN
4-GECELER HALiMi GÖRÜR UTANIR
5-GÖNÜL GURBET ELE GiTME
6-iCiMDE BiR SIKINTI VAR
7-MAHKUM
8-SENELER
9-TANRIYA SÖZÜM VAR
10-TATLI YARiM

HÜSEYiN ALTIN CENNETiM SENSiN
1- CENNETiM SENSiN
2- BiTiRiM
3- CiLEDEN CIKTIM
4- NE DiYECEGiM
5- USANDIM
6- BATSIN BU DÜNYA
7- NiYE DOGDUM
8- SENDEN HABERSiZ
9- VURDULAR BENi
10- DÜNYA

HÜSEYiN ALTIN ÇiLELER 1991
1- COK YAZIK Söz Müzik: Hüseyin Altin
2- ZAVALLIYIM Söz Müzik: Hüseyin Altin 3- iCiYORSAM SEBEBi VAR
Söz: Ali Tekintüre, Müzik: Hüseyin Altin
4- BU NE ACAYiP DÜNYA Söz: Cengiz Tekin, Müzik: Hüseyin Altin
5- BiZE YAZIK DEGiL Mi Söz: Yusuf Kaya, Müzik: Hüseyin Altin
6- TAKILMIS GiDER Söz Müzik: Hüseyin Altin
7- ZALiM FELEK Söz Müzik: Hüseyin Altin
8- SUCUMUZ iNSAN OLMAK Söz: Ali Tekintüre, Müzik: Hüseyin Altin
9- GÖR HALiMi Söz Müzik: Hüseyin Altin
10- CiLELER Söz Müzik: Hüseyin Altin
11- MUTLU GÜNLER NEREDE KALDI Söz: Hanifi Altin, Müzik: Hüseyin Altin

HÜSEYiN ALTIN DARGINIM 1988
1-DARGINIM Söz:Fethi Demir / Müzik: Mehmet Aslan
2-CANIMSIN CANANIMSIN Söz: Hamza Dekeli / Müzik: Mehmet Aslan
3-SEVMESiNi BiLECEKSiN Söz: Hülya Kaya / Müzik: Mehmet Aslan
4-BiR HEVES BiR OYUNMUS Söz: Sakir Askan / Müzik: Kemal Tascesme
5-SENSiZDE YASARIM Söz:Fethi Demir / Müzik: Rifat Sanliel
6-MERHABA GURBET Söz: Hanifi Altin / Müzik: Hüseyin Altin
7-SEVMEMiZ LAZIM Söz: Birsin Kozluca / Yilmaz Tatlises
8-ALLAH KURTARSIN Söz: Yildirim Caner / Yildirim Caner - Mustafa Yagmur
9-SEViYORUM DiYECEGiM Söz: Döne Alkoc / Müzik: Hüseyin Altin
10-BULAMAZSIN Söz:Fethi Demir / Müzik: Mustafa Sayan
11-DERDiM SIRALI Söz: Hamza Dekeli / Müzik: Mustafa Sayan

Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

0 Comments:

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats